Monday, 10 April 2017

Gabungan Vitamin C dan Vitamin E dan Hasilnya!


Cepat sunggguh masa berlalu. Tanpa sedar dah lama tak sharing kat sini. Aduhai.Sila tepuk dahi sendiri. Tapi,bukan kaknira taknak sharing cuma kekangan masa yang jelese jer dengan kaknira. Hahaha. Alasan jer kan? 

Untuk entri kali ni,kaknira nak share pasal Vitamin C dan Vitamin E dan produknya haruslah keluaran Shaklee. Kan kaknira ni pengedar Shaklee. Takkan lah nak cerita produk lain pulak kan? Hikhik. 

MANFAAT KESIHATAN & KECANTIKAN SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS



KESIHATAN 
Memerangi Kanser - Ia adalah satu-satunya antioksidan yang berkuasa,mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.

Mengekalkan Kolestrol Sihat - Ianya mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah,mengekalkan kapilari darah yang sihat,menghindari arteriosclerosis,thrombus,menghalang pendarahan dalaman,hidung berdarah,pendarahan selebral dan skurvi.

KECANTIKAN
Membentuk kolagen - Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot,tisu,gusi,rangka dan tulang rawan. Oleh itu,ia mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik. 

Mencantikkan Kulit - Ambil vitamin C saja setiap hari untuk kulit yang lebih cerah,melambatkan penuaan,dan menyekatpembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

MANFAAT KESIHATAN & KECANTIKAN VITAMIN E COMPLEX 

KESIHATAN
Melindungi Jantung - Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat ; melindungi sel darah merah untuk mengelakkan penghasilan lipid,meningkatkan kolestrol HDL,mengurangkan tekanan darah,menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri,menghalang anemia hemolitik,penyakit jantung dan lain-lain.

Anti-Oksidan Yang Kuat - Pengambilan lebih dari 1,200IU sehari untuk antio-ksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser,mengukuhkan sistem imun,menghalang atau melambatkan pertumbuhan kanser,mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ia juga memperbaiki masalah oksidasi - katarak dan masalah penglihatan.

KECANTIKAN
Anti-Penuaan - 1 kapsul vitamin E setiap hari membantu melambatkan penuaan,mengurangkan kedut,garis halus,parut,jerawat dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan tona muka,dada dan otot peha.

Membaiki Parut - Membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

FUNGSI VITAMIN C DAN VITAMIN E

Keperluan vitamin C bagi setiap tubuh orang adalah berbeza mengikut faktor seperti 

- gaya hidup
- tahap kesihatan dan
- usia

Bagi mereka yang sibuk,aktif bersukan,merokok atau sering terdedah kepada pencemaran,keperluan vitamin C adalah lebih tinggi berbanding dengan orang lain.

Vitamin C dapat :

- meningkatkan daya tubuh seseorang.
- mempercepatkan pemulihan.
- mengurangkan risiko penyakit jantung,strok,barah dan katarak.
- membantu mengurangi racun dalam badan.

Manakala Vitamin E adalah vitamin antioksidan yang mampu :

- meningkatkan kekebalan tubuh dari berbagai penyakit
- melindungi kesihatan kulit
- mencegah barah,penyakit jantung,katarak,glukoma,Alzhemeir,Parkinson.
- melindungi kesihatan kulit dan mengurangkan bekas luka (parut) di kulit anda.

Vitamin E Complex Shaklee membekalkan 400 IU vitamin E untuk memenuhi keperluan Vitamin E anda setiap hari. 

Manfaat Gabungan Vitamin C dan Vitamin E 

Manfaat Gabungan Vitamin C dan Vitamin E   Membantu mencukupkan keperluan harian vitamin C dan vitamin E. Meningkatkan dan memelihara daya tahan tubuh daripada berbagai serangan penyakit. Mempercepat pemulihan. Membantu meningkatkan kualiti sperma. Perlindungan dan mengoptimumkan kesihatan jantung dan pembuluh darah.



  • Membantu mencukupkan keperluan harian vitamin C dan vitamin E.
  • Meningkatkan dan memelihara daya tahan tubuh daripada berbagai serangan penyakit.
  • Mempercepat pemulihan.
  • Membantu meningkatkan kualiti sperma.
  • Perlindungan dan mengoptimumkan kesihatan jantung dan pembuluh darah.
TESTIMONI


Nak kulit cantik dan sihat? Boleh hubungi kaknira ye!



♡These statment have not been evaluated by Food and Drug Administration.These product are not intended to diagnose,treat,cure,or prevent any diseases ♡


Sebarang pertanyaan mengenai produk shaklee {atau} ingin menjana pendapatan boleh hubungi saya seperti detail di bawah


TEMPAT COD : BACHOK & JELAWAT (caj penghantaran dikenakan jika perlu). Penghantaran pos ke Seluruh Malaysia termasuk Sabah,Sarawak dan Brunei.

FB : Nira Nazri
Instagram : shaklee_bachok
No. Handphone : 019-958 2426/ 012-982 7229
Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016