Tuesday, 15 December 2015

Vitamin E dan ESP : Vitamin Kecantikan Payudara

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Ramai wanita kat luar sana yang malu nak bertanya berkaitan dengan vitamin ni..saya faham.. So,untuk entri kali ni,saya fokuskan untuk bacaan wanita sahaja. 

Sedarkah kita wahai kaum ibu,apabila melahirkan anak..warna aerola atau kawasan nipple akan berubah menjadi gelap dan makin ramai anak yang dilahirkan maka akan lebih gelap kawasan tersebut malah akan ada perubahan warna iiatu kepada sedikit kehitaman. Memang benar ada wanita yang melalui fasa yang sedikit getir apabila menyusukan anak,bentuk payudara sudah hilang keanjalannya.

Namun,tidaklah semua yang akan mengalami fasa ini. Jika kita mengambil langkah awal menjaga pemakanan dan mengambil makanan tambahan yang bersesuaian dengan keperluan tubuh badan serta penyusuan in sha Allah masalah perubahan puting dan keanjalan akan dapat di atasi.

Memang sudah terbukti vitamin-vitamin ini dapat membantu mengatasi masalah tersebut. Itu pun jika mengamalkannya secara konsisten. So,saya akan mengesyorkan ESP dan juga Vitamin E bagi mengatasi masalah ibu.

pengedar shaklee beris kubor besar,bachok,kelantan

ESP yang seperti kita sedia maklum bahawa ianya memang superb kebaikannya. Salah satu kebaikannya adalah untuk kecantikan. Bukan sahaja untuk kulit,malah parut-parut jerawat kian pudar tetapi ia dapat meningkatkan keanjalan payudara wanita.

Bila dah beranak pinak ni..di tambah pula menyusukan anak,menyebabkan payudara menjadi kendur dan lembik. Bagaimana cara nak mengatasinya? Tentulah dengan melakukan senaman. Tapi,zaman moden ni manalah ada masa nak buat semua tu. Tambah ibu yang bekerja..Lagilah tak cukup masa. Orang yang tak kerja pun tak sempat nak buat senaman,bnayak kerja lain yang kena buat tiap hari..huhu.. Jadi,sebagai pengganti,kenalah amalkan makanan tambahan.. dan jawapannya haruslah ESP.

Manakala,untuk mencerahkan payudara..kenalah makan Vitamin E. BACA SINI untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Vitamin E.

Sebenarnya fungsi asas Vitamin E ni adalah untuk mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah,namun ia datang dengan bonus gegar vaganza iaitu membantu merapatkan hubungan suami isteri dan juga di kenali sebagai vitamin cinta! dan kelebihannya ia dapat mencantikkan payudara dengan mencerahkan semula puting dan kawasan sekitar aerola yang semakin gelap itu akibat kelahiran anak. Untuk info,kawasan aerola akan bertambah gelap mengikut pertambahan anak yang dilahirkan.

Macam mana? Best ke tak produk Shaklee? Ambil ESP dan Vitamin E tujuan utama untuk mencantikkan payudara dan menganjalkan payudara,tapi dapat bonus lain seperti penambahan air susu,memudarkan parut,dan banyak lagi kalau nak di senaraikan. Tapi,..tak bestlah kalau tak try sendiri kan.. 

Kepada ibu-ibu dan wanita di luar sana yang mementingkan kesihatan dan kecantikan luaran serta dalaman saya sarankan anda wajib untuk menikmati kebaikan produk ini. 
Siapa yang tak nak sihattttt kan? Siapa yang tak nak cantikkkkkk kannn??


Sebarang pertanyaan mengenai produk shaklee {atau} ingin menjana pendapatan boleh hubungi saya seperti detail di bawah



Facebook : NIRA NAZRI
Instagram : https://www.instagram.com/nira_shaklee_bachok/
Email : umizanaura@rocketmail.com
Call/Text/WhatsApp : 0129827229/0199582426


Sekiranya anda berada berdekatan dengan nira (Jelawat,Bachok,Kubang Kerian,Kota Bharu dan Wakaf Che Yeh) boleh buat temujanji dengan nira. Penghantaran pos ke Seluruh Malaysia,Sabah,Sarawak dan Brunei. Konsultasi percuma akan di berikan dengan setiap pembelian Vitamin daripada nira 
Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016