Sunday, 20 December 2015

Shaklee Collagen Powder Di Cipta Daripada Sisik Ikan Merah

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Zaman sekolah dulu,tentu kita ada belajar tentang lapisan kulit epidermis - dermis - hypodermis? Masih kah kau ingattt? Untuk pengetahuan,Shaklee Collagen Powder ni molekulnya sangat kecil yang dapat diserap ke bahagaian DERMIS kulit. Bayangkan jika minum Collagen Powder Shaklee ni,ia boleh meresap sehingga ke akar umbi. Woha! Sangat hebat bukan? Kiranya ia merawat kulit kita dari dalam. Bila dalaman cantik,opkos luaran makin-makin-makinlah cantik.. nampak tak,nampak tak berapa banyak makin kat situ? hiks!

Bestnyaaaaaa dapat kulit idaman setiap wanita -----> KULIT CANTIK DALAMAN,BERSERI LUARAN. haaaa,gitu ~~



Mesti ada yang tertanya-tanya bagaimanalah Shaklee Collagen Powder ni dapat serap ke dalam kulit sampai ke akar umbi? Ada apa-apa bahan kimia ke? Atau guna magic ke? Uiks! Kan dah sedia maklum produk Shaklee ni 100% natural,takde bahan kimia..magic? lagilah jauhhhh..hahhaa. Okay serius, Shaklee ni jenama antarabangsa,so haruslah setiap produk yang dihasilkan bermutu tinggi dan dijamin selamat serta halal (sebab tu produk shaklee ada kelompok peminat yang tersendiri..heheh). Shaklee Collagen Powder dicipita daripada sisik ikan merah.. hurmmm.. kenapa ya? Okay,sambung membaca ya. kot ada yang TERGODA dan TERUJA nak try..bolehlah contact nira. hahhaa.

Mengapa Sisik Ikan Merah?

Kerana ikan merah hidup di lautan pada bahagian paling dalam iaitu kedalaman 4000-6000 m di paras laut. Manusia pun paling boleh menyelam kedalaman 1000m sahaja kerana semakin menuju ke dalam laut paru-paru manusia tidak dapat menahan tekanan air yang terlalu tinggi.



Ikan merah yang mampu hidup di laut dalam kerana mempunyai insang yang mengandungi kolagen yang tinggi untuk menahan tekanan air tinggi. Oleh itu sisik ikan merah adalah sumber kolagen yang terbaik. Juga sisik ikan merah merupakan sumber premium kerana ia hidup di lautan yang dalam sekaligus terhindar daripada pencemaran alam dan mempunyai kadar penyerapan yang tinggi.



Shaklee Collagen Powder mengandungi 4000mg kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari yang cukup untuk membekalkan kolagen kepada kulit kita pada setiap hari. Ekstrak sisik ikan merah merupakan ramuan utama dalam menjadikan Shaklee Collagen Powder adalah suplemen kolagen yang unggul.  Awas! Penting kita mengetahui keaslian suatu produk kolagen. Lagi ringan jisim molekul,lagi mudah ia diserap ke dalam badan. Jisim molekul Shaklee Collagen Powder ini kira-kira 1000 dalton sahaja dan membuatkan ia ringan dan berkesan. Ia juga tidak dicampur dengan apa-apa perisa untuk menjadikan molekulnya kekal di jisim yang rendah.

Hati-hati terdapat produk kolagen yang tidak dapat dipastikan sumbernya dengan jelas dan produk ini adalah diragui. Walau bagaimanapun,jika produk kolagen tersebut jelas berasal daripada "seafood" atau gamat atau tumbuhan,memang tidak diragukan halalnya. Kalau sumber kolagen yang paling mudah diperolehi adalah daripada kulit babi atau gamat.


Apabila seseorang itu mencecah umur 25 tahun,kandungan kolagen kulit kita akan berkurang dan semakin umur meningkat,kadar pengurangan kolagen semakin meningkat. Kulit akan menjadi semakin kering,muncul garisan halus terutama di bahagian mata dan muka,pigmentasi,keguguran rambut,dan kuku yang mudah pecah serta patah. 


Jangan tak tahu kolagen ni bukan sahaja penting untuk kulit,malah untuk rambut,kuku dan sendi juga. Faktor usia dan penuaan akan memberi kesan kepada kandungan kolagen dalam badan. Jadi,nira cadangkan uols mengganti atau topupkan kolagen pada badan kita dengan Shaklee Collagen Powder demi menjaga kulit kita tampak segar,elastik,cantik dan tidak nampak tua sebelum usia. Kita rawat kulit dari dalaman. Bila dalaman sihat,luar nampak cantik! Setuju? Jangan angguk je,mehla order sekarang sementara masih promosi nih. nak jimat beli 6 kotak dapat 7 kotak!


♡These statment have not been evaluated by Food and Drug Administration.These product are not intended to diagnose,treat,cure,or prevent any diseases ♡


Sebarang pertanyaan mengenai produk shaklee {atau} ingin menjana pendapatan boleh hubungi saya seperti detail di bawah

Facebook : NIRA NAZRI
Instagram : https://www.instagram.com/nira_shaklee_bachok/
Email : umizanaura@rocketmail.com
Call/Text/WhatsApp : 0129827229/0199582426


Sekiranya anda berada berdekatan dengan nira (Jelawat,Bachok,Kubang Kerian,Kota Bharu dan Wakaf Che Yeh) boleh buat temujanji dengan nira. Penghantaran pos ke Seluruh Malaysia,Sabah,Sarawak dan Brunei. Konsultasi percuma akan di berikan dengan setiap pembelian Vitamin daripada nira 
Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016