Wednesday, 28 October 2015

Eh! Betul ke ni?

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Haaa,apa yang betul? Kenapa tajuk macam tu? issshhhh,bikin panas je kan? Heee,takdela saje je nak suruh korang tertanya-tanya,apakah yang betulnya.. 

Sebelum tu,kita layan dulu testimoni di bawah ye. Ni apa yang downline nira share selepas dia amalkan LECITHIN. Phew! Bukan untuk kurus je tauuuu, banyak khasiat yang ada dalam LECITHIN nih.. So,boleh di katakan tak rugi kalo korang laburkan sedikit wang untuk kesihatan. Tak sampai rm70 pun. Murah sangattt!

PENGEDAR AKTIF SHAKLEE BACHOK

Betul ke?Heeee,nak tahu betul ke tak,jomla order,bayar,dan amalkan secara KONSISTEN SETIAP HARI..In Sha Allah akan dapat hasilnya!

 Jom kita tengok apa kelebihan LECITHIN nih kepada tubuh badan kita.
😊😊

  •  menyerap vitamin yang larut lemak - membantu tubuh dalam menyerap vitamin A,D,E dan K yang larut lemak.

  •  melindungi hati - menghalang enapan lemak dihati,sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu dalam memulihkan kesihatan hati.

  •  pemecahan lemak dan kolestrol - lecithin bertindak sebagai "pembersih" salurdarah,pemgambilan tambahan membantu mengemulasu dan metabolisme lemak,kolestrol dan trigliserid didalam tubuh

  •  pelangsingan - menghalang obesiti. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

  • mencantikkan otot dan kulit - membentuk membran sel,melambatkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik,mengaktifkan metabolisme sel dan melambatkan penuaan.

  •  memperbaiki alergi - menghalang patelet dari mengaktifkan tisu gegelung didalam salurdarah ,seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit - dermatis,deman alergi.

  •  menghalang kejadian batu karang - 90% daripada batu karang terjadi dari kolestrol,lecithin mengemulasi kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.

  •  mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stres - mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran,memperbaimu daya ingatan,menghalang Alzheimer dan meringankan stress. Wanita hamil harus mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk lembesaran sihat janin.

  •  menghalang tekanan darah tinggi - memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriisklerosis,menggalakkan peredaran darah.

  •  memperbaiki prostat lelaki - kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilab kuantiti lecithin yang banyak.

  •  meringankan sembelit - lecithin adalah pelembut najis yang berkesan,ianya melembapkan usus dan meleraikan toksin didalam usus.

Nah! Banyakkan kebaikannya? Harga pun sangat murah. Boleh dapatkannya hari ini dengan saya! 


♡These statment have not been evaluated by Food and Drug Administration.These product are not intended to diagnose,treat,cure,or prevent any diseases♡

♛❋ Sebarang pertanyaan mengenai produk shaklee {atau} ingin menjana pendapatan boleh hubungi saya seperti detail di bawah ♛❋

Facebook : NIRA NAZRI
Call/Text/WhatsApp : 0129827229/0199582426
Email : umizanaura@rocketmail.com

♛❋♛❋♛❋♛❋♛❋

Sekiranya anda berada berdekatan dengan nira (Jelawat,Bachok,Kubang Kerian,Kota Bharu dan Wakaf Che Yeh) boleh buat temujanji dengan nira. Penghantaran pos ke Seluruh Malaysia,Sabah,Sarawak dan Brunei. Konsultasi percuma akan di berikan dengan setiap pembelian Vitamin daripada nira 

♛❋♛❋♛❋♛❋♛❋



Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016