Monday, 27 April 2015

Mini Cup Cakes Yummy!

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Kalau guna alasan "dah lama mengidam cup cakes mini" agak-agak korang boleh terima tak alasan tu? Uiks, bolehla kannn,Naadim pun dah besar ni.Boleh la tambah adik. Ok,itu tak lawak! Serius-serius.

Sebelum ni pergi Mydin tak sempat nak tilik-tilik kedai yang kat luar tu, tapi malam tu sempat pulak sebab biasa sebelum ni aku yang tolong angkat barang-barang letak kat kaunter. Tapi,disebabkan tengah berMei Tai kan Naadim,asben amik alih. Tu jadi sempat tilik-tilik kedai kat luar tu.

Sekali tengok rupa cup cakes yang comel,rasa geram lah pulak! Dengan warnanya yang kalerful. Huhuhu. Terus beli. Mengalahkan budak. 

Di sebabkan rupanya yang kecik,sekali ngap je! Naufal pun suka. Rasanya pun best. Tak manis sangat. Okayla. Harga pun berpatutan. 

Haaa,kalau ada yang tergoda tu dan nak beli,bolehla singgah kat Mydin Mall Kubang Kerian. 6 biji ni rm7 je..yang mengidam tengok gambar ni,sila telan air liur  ye..Kejammm kannn? Haahhaa

Salam isnin! Selamat bekerja semua ~~~




Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016