Friday, 20 March 2015

Losyen Ajaib Super Power

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Uish lama tak hapdet blog. Bukan apa,internet tak berapa cun. Tu asyik tertangguh je nak hapdet,malas nak stress dengan internet. Pun boleh ke cenggitu? Kikiiiki ;). Ni nak cita-cita lagi pasal Herbal Blend Multipurpose nih. Memang berhantu sungguh,sekejap je restock dah habis. Benda murah dan kesannya sangat WOW! Siapa yang tak nak kan... beli buat stok 3-4 tiub pun okey benda nih.

Okay,pengalaman nira sendiri dengan Herba Blend a.k.a losyen ajaib nih, ada la haritu,tengah goreng ikan. Then tangan kena minyak panas,so ceat-cepat lah taruk losyen ni. Alhamdulillah,tak sempat tinggal kesan jat tangan tu. Kemudian,naufal jenis kulit sensitif,guna kat dia setiap hari. Juga serasi. Pendek kata,satu rumah satu herbal blend. Haaaa gitu!

SHAKLEE BACHOK


Sangat sesuai untuk korang yang kerja dalam keadaan beraircond. Sebab kulit mudah kering.

PENGEDAR SAH BACHOK


selebihnya boleh klik sini.. :) Selepas tengok kat situ,nira yakin korang memang tak sabar nak dapatkan losyen ajaib ni. hehhehehee


♡♡These statment have not been evaluated by Food and Drug Administration.These product are not intended to diagnose,treat,cure,or prevent any diseases♡♡



♛❋ Sebarang pertanyaan mengenai produk shaklee {atau} ingin menjana pendapatan boleh hubungi saya♛❋


Nira Nazri (ID 1078451)
Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
WeChat ID : nira270890
Instagram : @ANIRA_MUSTAPHA
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu


Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016