Thursday, 18 December 2014

Nyahkan jerawat dengan kos yang rendah

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Jerawat?? Huh! ada sebiji memang boleh buat nira stress. Bangun pagi mesti tilik muka kat cermin. Tengok jerawat dah hilang ke belum. Kadang cakap kat suami,aisssshhhh,jerawat ni ngade-ngade pulak nak tumbuh kat muka. Nak-nak time nak datang bulan. Suka suki je dia bertenggek atas dahi. 

Kalau jerawat ada,nak jumpa orang pun macam tak konfident je. Malu la,hapa la. Semua ada. Kalau boleh tukar muka ni,nak je tukar dengan retis-retis yang cun. Ekekekkeee. mengada je kan.
Sempena promosi Vitamin C ni,nira nak share dengan korang semua, kalau ada jerawat,boleh jadikan vitamin c sebagai masker. Esok pagi-pagi confirm jerawat dan kecut. Tak caya? Nah,nira tepek satu testimoni ni ya!

shaklee bachok


Ohyaaa,bagi bakal berkahwin tu,kalau nak kulit cantik,bolehla consume awal-awal vitamin c nih. Tapi,jangan lah pulak esok nak kahwin,tapi harini baru order ye. hihihi.

Perbezaan Shaklee

  • "Sains pembebasan berterusan secara semulajadi vitamin c telah direka oleh Shaklee. Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut kedalam tubuh kita setiap jam. 
  • Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C didalam 2 tablet Vitamin Shaklee (didalam jurang masa 5 jam) mampu kekal didalam plasma darah kita selama 24jam.
  • Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavoind (25% dari bioflavonoid,diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C didalam tubuh kita,melegakan inflaminasi,menentang bakteria dan radikal bebas.
Kebaikan Utama 
  • Membentuk kolagen - Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot,tisu,gusi,rangka dan tulang rawan. Oleh itu,ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
  • Memperbaiki Simpton Pendarahan - Kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah,lebam dikulit,pemulihan kecederaan yang lambat,kulit kering,ruam dan kulit kasar.
  • Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik,membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman,mengukuhkan sistem imun,mempertingkatkan alergi hidung dan kulit,asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simpton flu dan selsema.
  • Memerangi Kanser - Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.
  • Mencantikkan kulit - Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit lebih cerah,melambatkan penuaan,dan meyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
  • Memperbaiki Insomnia - Ia memperbaiki insomnia,stres masalah berkaitan mental seperti keresahan.
  • Mengekalkan Kolestrol Sihat - Ianya mampu mengurangkan klestrol dan tekanan darah,mengekalkan kapilari darah yang sihat,menghindarkan arteriosclerosis,thrombus,menghalang pendarahan dalaman,hidung berdarah,pendarahan serebral dan skurvi.
Kalau nak beli,jangan lupa contact nira ya!

****************************************
PROMOSI DISEMBER 2014
VITAMIN C & VITAMIN E
BELI 6 PERCUMA 1
BELIAN TWIN PACK,JIMAT 5%

****************************************





♡♡These statment have not been evaluated by Food and Drug Administration.These product are not intended to diagnose,treat,cure,or prevent any diseases♡♡



♛❋ Sebarang pertanyaan mengenai produk shaklee {atau} ingin menjana pendapatan boleh hubungi saya♛❋




Nira Nazri (ID 1078451)
Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu
Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016