Saturday, 22 November 2014

Dah Obses dengan..

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

jatuh cinta dengan vit shaklee


Wah! Ramai yang dah jatuh cinta dengan vitamin Shaklee. Sebelum cuba memang tak jatuh cinta lagi,tetapi setelah lama amalkan memang akan jatuh cinta. Nak-nak bila vitamin tu serasi dengan badan. Memang akan jatuh cinta habis-habisan lah. 

Macam nira jugak. Sebelum ni pandang sebelah mata je vitamin-vitamin yang suami beli,tapi sekarang kalau termiss rasa tak lengkap pulak! :))

Kalau nak dapatkan kesan yang superb,haruslah ambik secara konsisten dan jangan culas. Barulah kita boleh rasai kesannya. Kalau culas memang tak kan dan lambatlah rasai kesannya. Ye derk?? Haaaa,sendiri jawablah ya.

KELEBIHAN ESP SHAKLEE
1. Kulit ibu dan anak cantik,licin,bersih dan sihat.
2. Parut di muka pudar.
3. Membekalkan tenaga yang berpanjangan.
4. Ibu cergas.
5. Memberi rasa kenyang yang lebih lama,sesuai untuk ibu yang nak jaga berat badan.
6. Membantu mengawal paras kolestrol.
7. Menyokong kesihatan jantung dan prostat.

KELEBIHAN ALFAFA COMPLEX
1. Sistem penghadaman lebih baik.
2. Membantu mengawal kolestrol dalam darah.
3. Membuang toksin dalam badan.
4. Mengurangkan asma.
5. Bertindak sebagai kacip fatimah. (abang makin sayang. ekekee)
6. Menjadi hubungan suami isteri makin HOT!

KELEBIHAN B COMPLEX
1. Membantu utk mengekalkan tisu otak yg sihat, saraf, kulit mata, rambut, hati dan mulut, serta otot di dlm saluran usus gastro.
2. Terlibat dlm penghasilan tenaga dan berguna utk kemurungan dan stress. ia adalah nutrien anti -tekanan.
3. Diperlukan utk pembentukan darah, dapat mencegah anemia
4. Membantu mengelakkan sawan, epilepsi, serta membantu mengatasi keletihan dan ketagihan makanan.
5. Membina rambut yang sihat dan mencegah uban.
6.  Membantu dalam merawat alergi, menyembuhkan luka, mengawal penyakit jantung, hiperaktif.

KELEBIHAN OMEGA GUARD
1.Omega 3 mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon PMS wanita.
2. Melicinkan kulit dan menjadikan kulit kelihatan kemerah-merahan.
3. Mencegah salur darah dari tersumbat.
4. Omega 3 dapat mengelakkan strok.
5. Mengekalkan tekanan darah normal.
6. Membantu mengurangkan ketegangan urat leher.
7. Mengurangkan sakit kepala ( migrain ).
8. Dapat mencegah pembekuan darah dalam badan.
9. Merendahkan kolestrol.
10. Kekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL.
11. Mengawal masalah obesiti.
12. Mengurangkan risiko sakit jantung.
13. Sangat bagus untuk ibu hamil - membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin.
14. Meningkatkan perkembangan memori dan otak janin.
15. Meningkatkan sistem imun tubuh dan sangat bagus untuk kanak-kanak.
16. Membantu menyihatkan paru-paru.
17. Mencegah penyakit gout.
18. Memelihara fungsi-fungsi sendi.
19. Membantu pankrease pesakit kanser berfungsi dengan lebih baik.
20. Membantu meningkatkan kesihatan hati selepas membuat pembedahan.
21. Membantu menentang kanser paru-paru,payudara,prostat,dan kanser kolon.
22. Membantu memperbaiki penyakit buah pinggang.
23. Mengurangkan deman hay,bronkitis,hepatitis dan SLE.
24. Membantu memperbaiki masalah kulit seperti eczema,psoriasis dan lain-lain.

KELEBIHAN VITAMIN E
1. menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.
2. memperbaiki peredaran darah utk perbaiki tisu.
3. melindungi paru2 dari pencemaran udara.
4. ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan,mengurangkan parut, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan katarak, meningkatkan prestasi atlit, dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.
5. mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan menguatkan dinding kapilari.
6. vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat.
7. mengurangkan risiko nyanyuk.
8. merendahkan kadar kolestrol.
9. membantu mencegah kanser.
10. vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki.
11. vitamin E juga dikenali sebagai vitamin cinta kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri.

KELEBIHAN OSTEMATRIX
1. Menguatkan tulang - Kalsium menghalang osteoporosis,menguatkan kuku,kerangka,gigi,sistem saraf. Ia juga merawat tulang retak,osteomalacia (rickets dewasa),eczema,kekjangan,gusi berdarah dan merangsang darah untuk pekat.
2 CMemperbaiki kekejangan dan kebas-kebas - Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki rasa kebas,kekjangan,sakit sendi dan arthritis.
3. Meringankan stress - Ianya mengimbangi tekanan darah,memelihara denyutan jantung,impuls saraf,penenag saraf,meggalakkan tidur yang selesa,memperbaiki jantung berdebar,gementar,mimpi buruk,dan stress. Juga memperbaiki mood swing,sakit kepala/migrain dan pitam.
4. Memperbaiki masalah haid - Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit waktu haid dan membantu membuang air kecil.
5. Pengalkalian tubuh - Kalsium adalah mineral alkalian dan ianya berkesan memastikan imbangan pH tubuh. Ia juga menghalang obesiti pada waktu tua. Tambahan pula kalsium membantu sel menyerap nutrien dan merangsang detoksifikasi.
6. Memperbaiki hiperaktif dan sakit gastrik.
7. Vitamin D - Dinamakan sebagai vitamin D pada tahun 1916 apabila didapati ia mampu merawat penyakit rickets. Ia meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang,menguatkan kerangka,memperbaiki penyakit peridontal. Vegetarian,yang kurang terdedah pada matahari sewaktu musim panas,individu melebihi 55 tahun,wanita hamil dan kanak-kanak juga perlu mengambil Vitamin D.
8. Magnesium - Ini adalah ion positif no 2 penting di dalam tubuh kita. Ianya menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf,mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga,pengecutan saraf dan otot,menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung,memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus,menghalang endapan kalsium,melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempedu. Ianya juga penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.
9. Zinc,boron,magnes, dan kuprum - Memelihara metabolisme kerangka dan pertumbuhan otot,menyusun enzim yang diperlukan untuk memperbaiki tulang,rawan dan menghalang arthritis.


****************************************
PROMOSI NOVEMBER
OMEGA GUARD
BELI 6 PERCUMA 1
BELIAN TWIN PACK,JIMAT 5%

****************************************



♡♡These statment have not been evaluated by Food and Drug Administration.These product are not intended to diagnose,treat,cure,or prevent any diseases♡♡



♛❋ Sebarang pertanyaan mengenai produk shaklee {atau} ingin menjana pendapatan boleh hubungi saya♛❋




Nira Nazri (ID 1078451)
Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu


Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016