Thursday, 30 October 2014

Shaklee Bachok : Betul ke setahun hanya 2 kali beli Vitamin C?

Assalamualaikum dan Salam Sayang 


Ehhhhh.. betulke setahun hanya 2 kali beli Vitamin C? Macam tipu jee..macam poyo jeee....

Betul.. Sebab SR Vitamin C ada 180 tablet. Kalau ambik sebiji sehari,ianya jimat sehingga 6 bulan. So,kira-kira setahun hanya 2 kali beli Vitamin C nih..memang jimat berganda lah kan? Dahla harga murah,jimat pulak tu..

Tapi bagi sesiapa yang belum try lagi memang rugi.. Nira paling suka buat masker. Bila bangun pagi,nak basuh tu..kulit memang lembut dan licin je. Kalau tak caya,beli dan try sendiri!...hehehee..

Baca sini untuk lebih lanjut mengenai SR Vitamin C.. Pendek kata,memang tak rugi sesiapa yang consume Vitamin C nih.. 

Petang-petang ni kita layan gambar mengenai Vitamin C ya!





Jika berminat nak try,boleh contact nira ya..:))




♡♡These statment have not been evaluated by Food and Drug Administration.These product are not intended to diagnose,treat,cure,or prevent any diseases♡♡


♛❋ Sebarang pertanyaan mengenai produk shaklee {atau} ingin menjana pendapatan boleh hubungi saya♛❋




Jika nak cuba boleh hubungi saya melalui cara di bawah :

Nira Nazri (ID 1078451)
Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu

Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016