Sunday, 19 October 2014

Meal Shakes membantu meningkatkan selera makan kami

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Sejak mengamalkan Meal Shakes Shaklee ni, nira perasan selera makan nira makin menjadi-jadi. Kejap-kejap selongkar dapur.. kejap-kejap mengunyah makanan.. mulut takleh henti langsung.

Perubahan ni bukan pada nira sorang, tapi turut kepada Naufal.
Selera makan dia juga meningkat. Bila saudara mara datang umah dorang akan perasan dan cakap, nampak naufal sedikit berisi. Memang naufal tak sechubby budak lain, bagi nira cukuplah badan dia solid  dan berat badan bertambah mengikut usianya. Kanak-kanak chubby memang sedap mata memandang nak nengok, tapi kang besar-besar pun chubby jugak, haruuuu!!
Selain tu, apa yang dapat nira perhatikan dia dah kurang deman. Alhamdulillah...happy bila anak membesar dengan sihat..




Khasiat Meal Shakes untuk anda dan anak anda.
♡Meningkatkan imunisasi badan.
♡Mwmbantu meningkatkan selera makan anak.
♡Bantu atasi masalah eczema untuk kanak-kanak dan dewasa.
♡Mencantikkan tekstur kulit agar lebih sihat dan cantik serta tidak mudah lekat parut.
♡Membantu memudaratkan parut.
♡Menjadikan anak lebih sihat, aktif, bertenaga, dan fokus yang tinggi sepanjang hari.
♡Mengatasi masalah sembelit terutama kanak -kanak.
♡Atasi alahan mengandung dan menaikkan selera makan ibu mengandung.
♡Untuk ibu menyusu,ia memberi rasa kenyang dan mengawal nafsu makan bagi membantu dalam proses slimming tanpa menjejaskan penghasilan susu.
♡Bagi ibu menyusu, ia membantu melancarkan penyusuan dan bantu ibu hasilkan susu lebih pekat dan bayi cepat kenyang.


So, bagi ibu bapa yang mementingkan kesihatan anak-anak, boleh dapatkan Meal Shakes Shaklee harini juga.
Ianya sangat lazat dan senang nak bancuh.

Nira Nazri (ID 1078451)
Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu
Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016