Tuesday, 7 October 2014

[Cabaran 31 Hari] Hari ke 6 - Anak Lelaki

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Aduhaiiii..dah terskip sehari cabaran ni. Bukan salah nira yaaaa,tapi salah broadband.. Line xokay.. tak boleh nak hapdet blog..hukshukssssss..

Untuk cabaran hari ke 6 ni nira aku nak cerita pasal anak lelaki yang manja lagi tersayang. Makin dekat adinya,babyA nak keluar,makn berperangai peel dia. Huwaaaa.. kadang-kadang rasa nak gigit je telinga dia tauuu. Geram sangat bila dia berpeel. Tapi macam tulah,nak gigit kan kesian pulak. So,memang aku kena banyak-banyak bersabar lah..

takpela walau abang buat perangai umi kena banyak sabar. Sebab abang amanah Allah untuk umi dan ayah. Umi akan jaga harta (abang) sebaik mungkin. Doa umi semoga abang menjadi anak yang soleh,taat orang tua dan berjaya dunia dan akhirat. Umi sayang abang..muahhhh ciked!


Nira Nazri (ID 1078451)
Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu
Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016