Sunday, 5 October 2014

[Cabaran 31 Hari] Hari 5 - Makanan Kegemaran

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Laksa penang! Tu lah makanan kegemaran aku. Entahlah,kadang tu tiap hari pun aku boleh makan laksa penang. Nak-nak yang aku buat sendiri. Fuh..memang aku akan letak cili padi banyak-banyak. Pernah sekali hari raya tu,aku buat laksa penang..jiran cakap "garangnya kuah dia" hikhikssss.. Makan pedas-pedas baru puas hati.

Kecur air liur lah pulak bila hapdet entri ni. Tepek pulak gambar laksa penang yang aku pinjam dengan pakcik google. Mintak halal lah ye..



Tapi sekarang dah kena kurangkan makan laksa penang..sebab ada yang cakap tak berapa elok orang mengandung makan laksa selalu. Hukhukhukkkks. Tapi kalau teringin sangat memang aku beli je sebungkus. Cukuplah untuk aku sorang..sebab suami aku tak minat makan benda-benda macam ni.. hehehheee..

Ohyaaa,masih sempat kan nak ucap selamak arghi rayaaaa aidiladha. Jangan makan daging bebanyakkkk sangat ya,tak berapa elok untuk kesihatan.

Nira Nazri (ID 1078451)
Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu
Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016