Thursday, 2 October 2014

[Cabaran 31 Hari] Hari 2 - Bunga Kegemaran

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Bunga kegemarann? Ada ke yang aku minat? Hahahhaaa. Sebenarnya aku tak berapa minat sangat bunga-bunga ni. Tapi tak bermaksud takde langsung okay. Antara bunga yang aku minat adalah bungan rose. Myb sebab baunya yang sangat wangi. Sebab tu aku minat kot.

Tapi MIL aku memang sangat sukakan bunga. Banyak jugak bunga yang dia tanam kat rumah ni. Bila dia takde,aku tolongla siram bunga-bunga dia. Antara pokok bunga yang ada kat rumah ni adalah bunga rose,bunga raya,orkid,bunga kertas dan entah apa-apa nama lagi pun aku tak tahu.

Meh aku tepek gambar bunga kat bawah satu ya. Nak tepek banyak-banyak aku takde gambarnya.


okay,tu jelah yang aku nak cita untuk cabaran hari kedua. Sambung next time pulak ya!

Nak order produk shaklee? Atau nak jana pendapatan bersama Shaklee? Hubungi nira melalui cara di bawah :


Nira Nazri (ID 1078451)




Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu
Post a Comment