Monday, 29 September 2014

Shaklee Collagen Powder untuk rasa lebih sihat,kulit lebih muda menawan

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Nira percaya ramai yang tahu mengenai kolagen.Hal ini kerana pasaran sekarang rata-ratanya ramai yang menjual pelbagai jenis kolagen.Namun,tahukah anda kolagen Shaklee antara yang terbaik?Shaklee Collagen Powder atau SCP sangat terkenal dalam kalangan mereka yang pentingkan kecantikan.

SCP merupakan supplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen,kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.Kolagen bermolekul sangat ringan,kira-kira 1,000 dalton,dapat diserap dengan lebih mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk ekstrak biji benih Camellia Japonica,ekstrak pfaffia,kolagen ikan,ekstrak kekerangan,lactobacillus acidophilus,vitamin b dan c yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam dan luaran.

SCP mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda.Setiap hidangan dipek didalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana sahaja.

Testimoni 1



Testimoni 2


Haaaaa,dah tahu apa ramuannya kannn? dan kebaikannya?
Order sekaranggggg!

Nira Nazri (ID 1078451)



Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu

Tantrum?Apa tuuu?

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Untuk entri ni nira nak kongsikan berkaitan TANTRUM. Anak nira semakin kuat perangai dia.. orang cakap sebab dia dah nak dapat adik.Sebab tu perangai makin menjadi-jadi.mungkin.
Tapi,dalam keadaan nira sekarang yang tengah mengandung memang cepat sangat nak marah dia,kadang-kadang rasa nak gigit je pipi dia kalau dia buat perangai.hikhik..geram sesangat tau.Nira bukan kejam sangat,manjaaaaa gituuuu-gituuu jugak dengan anak.Tetapi kalau rasa tak boleh nak kawal,nira akan gigit je pipi gebu dia tu..hahhahaaa..

** wajah yang selalu buli umi **

Kenali Apa Itu Tantrum
Tantrum bermaksud kemarahan secara tiba-tiba. Manakala "Temper Tantrum" ialah suatu luapan emosi yang meledak-ledak sehingga tiada kawalan diri. Temper Tantrum seringkali muncul pada anak usia 15 bulan – 6 tahun. Tantrum biasanya terjadi pada anak yang hyper-aktif. Tantrum juga lebih mudah terjadi pada anak-anak yang dianggap "sulit", dengan ciri-ciri sebagai berikut:
1) Kanak-kanak tidak cukup tidur.
2) Makan dan proses pembuangan najis tidak teratur.
3) Kekok dengan situasi baru atau orang yang dia tidak kenali.
4) Lambat beradaptasi terhadap perubahan.
5) Emosi tidak tenteram (sering negatif).
6) Mudah marah dan mudah menangis.
7) Sulit dialihkan perhatiannya.
Tantrum termanifestasi dalam berbagai perilaku. Berikut adalah beberapa contoh perilaku Tantrum, mengikut peringkat usia:
Dibawah Usia 3 tahun
·Menangis
·Menggigit
·Memukul
·Menendang
·Menjerit
·Memekik-mekik
·Menghempaskan badan ke lantai
·Memukul-mukulkan tangannya
·Menahan nafas
·Menghentakkan kepala
·Melemparkan barang
·Menyangkung
·Memeluk tubuhnya
Usia 3-4 tahun
·Perilaku tersebut diatas
·Menghentakkan kaki
·Berteriak
·Meninju
·Membantingkan pintu
·Mengkritik
·Merengek
Usia 5 tahun keatas
·Perilaku-perilaku tersebut diatas
·Memaki hamun orang lain @ ibubapanya
·Menyumpah
·Memukul kakak @ adik @ kawan-kawannya
·Mengkritik diri sendiri
·Memecahkan barang dengan sengaja
·Mengancam
·Merungut
·Trauma @ fobia keatas sesuatu yang menekan emosi anak.
FAKTOR PENYEBAB TANTRUM
Ada beberapa faktor yang menyebabkan terjadinya Tantrum. Diantaranya adalah seperti berikut:
1) Kehendak @ Keinginan Anak Di Halang
Setelah tidak berhasil meminta sesuatu yang tetap pada keinginannya, maka sianak mudah saja melepaskan emosi tantrumnya yang bertujuan mendesak ibubapanya agar memenuhi impiannya.
2) Ketidakmampuan anak mengungkapkan dengan perkataan
Kanak-kanak bawah usia 4 tahun memiliki keterbatasan bahasa. Amat sukar sekali untuk mereka menterjemahkan keinginan mereka dalam bentuk bahasa yang mudah untuk kita fahami. Oleh itu, kondisi mereka yang masih tidak betah telah menekan emosi mereka menjadi kecewa dan secara tidak langsung mewujudkan frustasi pada diri mereka dan disampaikan dengan sikap tantrum.
3) Pergerakan yang Terhad
Kanak-kanak yang hyper-aktif sudah biasa dengan pergerakan yang bebas tanpa kongkongan atau batasan. Sekiranya, ibubapa cuba mengawal pergerakan atau hadkan kelakuannya menjadi sopan dan bertertib, maka ini mewujudkan stress pada diri sianak. Untuk anak melepaskan stress, maka wujudnya tantrum. Sebagai contoh; anak hendak minum menggunakan gelas, ibu atau pengasuh tidak benarkan dan menggantikan dengan cawan plastik; sianak masih bertegas dengan keinginannya, maka telah wujud sifat amarah dalam dirinya dan untuk dia melepaskannya dia akan bersikap tantrum agar kehendaknya
diperbolehkan.
4)Asuhan Ibubapa
a. Terlalu dimanjakan apabila semua keinginan dipenuhi dan tetiba ada keinginannya yang lain tidak diikutkan.
b. Asuhan yang tidak konsisten – tidak menerangkan yang mana baik dan yang mana buruk (tiada penjelasan diberikan). Apabila anak melakukan kesilapan dan secara tiba-tiba kita menegur dan menghukum, maka inilah komplikasi yang timbul dengan wujudnya tantrum.
c. Ibubapa bertelagah pendapat yang mana baik @ buruk untuk sianak.
5) Anak merasa penat, lapar atau dalam keadaan sakit.
6) Anak sedang stress
Samada anak penat dengan bebanan tugasan sekolah, dan lain-lain atau kerana merasa tidak aman (insecure).
7) Trauma @ Fobia
Anak disiksa atau pernah menyaksikan sesuatu yang ngeri atau diperkosa sejak kecil. Trauma yang melanda dirinya menjadikan emosinya tak tenteram. Kanak-kanak mengharapkan perlindungan yang aman. Apabila itu terjadi, dia beranggapan bahawa ibubapa tidak memberikan kasih sayang atau keamanan yang diharapkan. Maka dia akan tantrum untuk melepaskan tekanan yang melanda emosinya. Tantrum ini memakan masa untuk pulih dan akan terbawa sehingga dia dewasa.

CARA MENGATASI TANTRUM ANAK
Anak berusia 1.5 tahun ke 2.5 tahun akan mula memberontak, buang barang, merajuk dan protest. Jika anak anda berkelakuan demikian, bukan bermaksud dia sudah menjadi degil atau kurang ajar. Anak sekecil ini, tidak akan kurang ajar. Dia sedang belajar untuk ekspres diri dia disebabkan dia berasa letih atau kecewa akan sesuatu.
Oleh itu jalan untuk membantu dia menjadi tenang:
1- pegang dia seperti dalam gambar ini.
2- bisikan anda sayang dia dan understand perasaan dia.
3- baca ayat Quran dan A'uzubillah hi manasyaitan nir rajim, supaya syaitan tidak mengambil kesempatan kpd nya dan anda.
4-tenangkan dia dengan kata-kata kasih dan anda pun perlu tenang
5- JANGAN SEKALI-KALI MARAH DAN MENJERIT ATAU MEMUKULNYA KONONNYA UNTUK MENDISIPLINKAN DIA. Ini hanya akan menjadikan dia anak yang pengecut atau yang suka memberontak.

shaklee bachok


Nak order produk shaklee? Atau nak jana pendapatan bersama Shaklee? Hubungi nira melalui cara di bawah :


Nira Nazri (ID 1078451)



Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu



Nak turunkan berat badan?Anda mampu dengan SET KURUS Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Dah bosan tengok bentuk badan seperti belon?issshhh.. rasanya dah diet tetapi masih nampak seperti belon.Nak beli produk kurus,tentu mahal.Bajet pulak tak seberapa ada.

Pernahkah anda mengalami situasi seperti berikut?Jika "ya" jangan risau kerana SET KURUS SHAKLEE ada yang bajet..Murah-murah jeeee..*____*

Apa yang ada dalam set tersebut?Anda boleh pilih mengikut bajet :

Pilihan pertama : Alfafa dan Lecithin 

shaklee bachok


Pilihan kedua : Alfafa,Lecithin dan Herb Lax


Okay,dah tahu apa yang bejet kan?Sekarang nira jelaskan bagaimana set ini boleh membantu anda menurunkan berat badan.

Alfafa Complex 

  • Mengangkut keluar lemak - Alfafa merupakan fiber yang bertindak untuk mengangkut keluar lemak yang terapung dimana ia dipecahkan oleh lecithin.Tanpa alfafa,lemak-lemak itu tidak dapat diangkut keluar.Alfafa juga membawa keluar lebihan air.So,ia adalah berita yang super duper gembira bagi mereka yang gemuk air!!
  • Membuang toksin badan - Alfafa bertindak sebagai detoks lembut untuk menyahtoksin badan serta membantu sistem pencernaan dengan lebih mudah dan lawas.Alfafa membantu membersihkan badan daripada toksin yang boleh mendatangkan lebih banyak mudarat daripada kebaikan.
  • Mengawal kolestrol darah - Alfafa adalah berguna untuk mengawal kolestrol darah dengan mengeluarkan kolestrol tidak baik daripada badan.Hanya alfafa sahaja mengandunginsaponim seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol.Alfafa memainkan peranan yang amat jelas dalam mencegah paras kolestrol daripada mencapai paras tertinggi pada semua masa,ia secara tidak langsung juga memainkan peranan dalam pengurangan risiko penyakit jantung.
Lecithin
  • Memecahkan lemak dan kolestrol - Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salur darah,membantu mengemulasi dan memetabolisme lemak,kolestrol dan trigliserid di dalam tubuh.
  • Menghalang obesiti - ia membantu mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
  • Melindungi hati - menghalang enapan lemak di hati,sirosis hati dan hati berlemak.Juga membantu memulihkan kesihatan hati.
Herb-Lax
  • Pembersihan najis yang tersekat - merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.Bila  usus bersih,barulah nutrien yang kita makan dapat diserap dengan lebih sempurna.
  • Membantu masalah sembelit - tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus ndan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
  • Mengempiskan perut - membantu dalam pengurangan dan memberi kepejalan pada perut.
Jom layan testimoni di bawah :

Testimoni 1



Testimoni 2

Testimoni 3



Nak order produk shaklee? Atau nak jana pendapatan bersama Shaklee? Hubungi nira melalui cara di bawah :


Nira Nazri (ID 1078451)



Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu

Saturday, 27 September 2014

Kacang Bendi mempunyai pelbagai khasiat yang tersendiri

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Entri kali ni nira nak kongsi kebaikan kacang bendi. Nak cerita pasal produk tentu korang pun dah letih nak baca kan? hikhikhik..


Sayur kacang bendi?? Dari dulu memang nira takak makan,tak pernah sentuh. Tapi,sejak bekerja dengan kakak dia selalu masukkan kacang bendi dalam masakannya. So,nira trylah makan.Sekali makan,fuhh!! ingatkan tak sedap tapi tanggapan tu salah.. sangat sedappp tahuuu.

So,bila memasak masakan tertentu,nira juga akan masukkan kacang bendi ke dalam masakan. Jarang-jarang sekali makan,memang best. Kalau hari-hari muak jugak rasanya. heeehehehee. Kebiasaannya orang akan masukkan kacang bendi dalam masakan seperti kari dan asam pedas. 

Okaylah,jom ketahui serba sedikit khasiat yang terdapat dalam kacang bendi. Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk kita semua. InsyaAllah :

  • Buah kacang bendi : dikatakan mampu membantu menguatkan otak serta menambah daya ingatan dan kecerdasan.
  • Biji,akar,dan bunga : kalau direbus boleh membantu melawas pembuangan air kecil serta mengurangkan bengkak atau radang.
  • Ada orang mengamalkannya kerana di katakan mampu mengurangkan masalah sukar bersalin.
  • Air rebusan biji,akar,serta bunga boleh dijadikan ubat pada pelbagai kudis dan bisul.
  • Air rebusan buahnya kalau di campur dengan gula memang sesuai dijadikan sebagai sirap ubat batuk atau merawat sakit kerongkong.
  • Lendirnya pula dijadika krim penyejuk serta melembutkan kulit.
  • Air rebusan buah boleh digunakan untuk meredakan bengkak saluran kerongkong dan hidung.
  • Juga membantu merawat penyakit kencing manis. Caranya ialah dengan mengambil 2 biji kacang bendi. Potong kedua hujungnya kemudian turis bahagian tengah. Rendam dalam gelas (semalaman) dan tutup gelas. Keesokannya,keluarkan kacang bendi dan minum. Amalkan selama 2 minggu.

Nak order produk shaklee? Atau nak jana pendapatan bersama Shaklee? Hubungi nira melalui cara di bawah :


Nira Nazri (ID 1078451)



Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu

Shaklee Bachok : Masalah kulit kusam dapat di atasi dengan ESP + Vitamin C

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Tengah beriadah dengan ahli keluarga ke tu?? Nira tengah tengok anak bermain di halaman rumah sambil hapdet blog. Masa ni je laju line,kalau malam macam siput sedutttt je.. Memang tak boleh nak log in langsung! Sedih tahu kalau tak boleh nak share kebaikan produk shaklee dengan pembaca setia blog nira nih. Ehhh..ada yang baca ke?? Takpela,nira syok sendiri pon boleh. Tapi bagi yang baca nira ucapkan jutaan terima kasih ya. hehehee.

Petang ni nira nak kongsi kesan customer selepas dia ambil ESP Shaklee dan Sustained Release Vita-C Plus. Jika sebelum ni kulitnya kusam,kini masalah tu tiada lagi.Alhamdulillah sebab produk ni serasi dengannya. 

Jom baca testimoni daripada beliau :

shaklee bachok


Serba sedikit mengenai ESP SHAKLEE :

Energizing Soy Protein
+Kacang soya yang tidak diubahsuai secara genetik (NON-GMO) dan diproses di bawah suhu rendah.
+Satu tin ESP (1kg) dihasilkan dari 30kg kacang soya.
+ Mengandungi 22 jenis asid amino dan ia satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia.
7 kebaikan ESP yang anda perlu tahu:
1. Rahsia awet muda.
2. Mempertingkatkan fungsi hormon wanita.
3. Rahsia kulit cantik dan anjal.
4. Memulihkan fungsi prostat lelaki.
5. Memulih dan memberi tenaga segera untuk individu aktif.
6. Jawapan kepada masalah pigmentasi.
7. Meningkatkan keupayaan memori.

Sustained Release Vita-C Plus : 

  • Membentuk kolagen - Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot,tisu,gusi,rangka dan tulang rawan. Oleh itu,ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
  • Memperbaiki Simpton Pendarahan - Kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah,lebam dikulit,pemulihan kecederaan yang lambat,kulit kering,ruam dan kulit kasar.
  • Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik,membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman,mengukuhkan sistem imun,mempertingkatkan alergi hidung dan kulit,asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simpton flu dan selsema.
  • Memerangi Kanser - Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.
  • Mencantikkan kulit - Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit lebih cerah,melambatkan penuaan,dan meyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
  • Memperbaiki Insomnia - Ia memperbaiki insomnia,stres masalah berkaitan mental seperti keresahan.
  • Mengekalkan Kolestrol Sihat - Ianya mampu mengurangkan klestrol dan tekanan darah,mengekalkan kapilari darah yang sihat,menghindarkan arteriosclerosis,thrombus,menghalang pendarahan dalaman,hidung berdarah,pendarahan serebral dan skurvi.


Nira Nazri (ID 1078451)



Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu


Shaklee Bachok : Testimoni Shaklee Collagen Powder

Assalamualaikum dan Salam Sayang 


PROMOSI SHAKLEE COLLAGEN POWDER BELI 6 DAPAT 7 masih ada. Jika nak beli sekotak-sekotak pun boleh.
♡♡ SHAKLEE COLLAGEN POWDER ♡♡
AGEN ANTI-PENUAAN 
♚Membantu mengecilkan liang pori.
♚Menghilangkan kedutan dan garis-garis halus.
MELEMBAPKAN KULIT 
♚Membantu melembapkan kulit.
♚Mengurangkan kekeringan kulit dan elastisiti.
MENYUBURKAN RAMBUT 
♚Menguatkan rambut.
♚Mengurangkan masalah rambut gugur /bercabang.
♚Rambut lebih tebal dan bersinar.
MENCERAHKAN KULIT 
♚Mengurangkan pigmentasi.
♚Mengurangkan jeragat.
♚Mengurangkan tona kulit tidak sekata.
MELANCARKAN PERGERAKAN 
♚Mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi.
MENGEMBALIKAN KEANJALAN 
♚Kulit lebih anjal, lembut dan tegang.

Shaklee Collagen Powder <----- klik situ untuk mengetahui lebih lanjut.

Testimoni 1 : Liang pori yang terbuka berkurang dengan Shaklee Collagen Powder.
Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai VIVIX Shaklee sila Klik Sini.



Testimoni 2 : kulit kaki pecah-pecah,kering sampai luka dan kulit menggelupas boleh di atasi dengan Shaklee Collagen Powder.



Nak cuba? Contact nira seperti di bawah :

Nira Nazri (ID 1078451)



Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu

Friday, 26 September 2014

Shaklee Bachok : Shaklee Collagen Powder membantu mengurangkan keguguran rambut??

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Ehhh..betul ke Shaklee Collagen Powder (SCP) membantu mengurangkan keguguran rambut?? Boleh caya ke nih??
Okaylahhh,kalau nak tahu betul ke tak,meh try sendiri. heeeheee

Sebelum tu baca testimoni di bawah ni dulu ya,testimoni daripada customer. *______________*

Shaklee Bachok

Apakah rahsia ramuan yang ada dalam SCP?
Tentu korang nak tahu apakah yang terkandung di dalam SCP yang sangat membantu masalah keguguran rambut kan?

SCP mengandungi 7 ramuan hebat dan salah satu daripadanya ialah Ekstrak Camellia Japonica (Tsubaki).
Untuk pengetahuan korang,Tsubaki ini adalah salah satu rahsia kecantikan kulit dan rambut wanita Jepun. Mereka telah menggunakan ekstrak tsubaki berkurun lama dahulu sebagai tonik penyubur rambut,juga di gunakan sebagai losyen melembapkan kulit.

Apa yang boleh dirumuskan ,khasiat Ekstrak Biji Tsubaki Camellia Japonica ialah :

  • membantu menyuburkan rambut agar lebih sihat dan bermaya.
  • menguatkan shaf rambut untuk mengelakkan keguguran rambut.
  • melembapkan kulit,mengekalkan masalah kulit kering dan mengembalikan keremajaan kulit.
Untuk pengetahuan anda juga 1 sachet SCP mengandungi 50mg ekstrak tsubaki. Banyak kannnn?

Klik Sini untuk mengetahui lebih lanjut berkaitan SCP. Selamat membaca!


So, tunggu apa lagiii? Order SEKARANG!!



Nira Nazri (ID 1078451)



Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu

Siapa yang perlukan Omega Guard Shaklee??

Assalamualaikum dan Salam Sayang 



Omega Guard Shaklee boleh diambil oleh semua peringkat umur. Namun begitu, golongan yang amat-amat digalakkan untuk mengambil Omega Guard Shaklee adalah:
1) Ibu Hamil. Kenapa???
- membantu perkembangan otak bayi di dalam kandungan
- mengurangkan risiko kelahiran bayi pra matang
- mengurangkan risiko gila meroyan selepas bersalin
- membantu mengurangkan berat badan yang mencanak naik semasa hamil
- mengawal kenaikan berat badan
2) Ibu yang menyusukan anak. Kenapa???
- Omega Guard Shaklee akan menyalurkan Omega-3 untuk sistem imunisasi badan bayi serta membantu perkembangan otak bayi.
- sangat membantu menurunkan berat badan ibu tanpa menjejaskan penyusuan. maknanya, semakin cepat la ibu-ibu ni kurus. Dalam pantang wajib ambil ni tau... Kata nak slim kannnn...
3) Kanak-kanak. Kenapa??
- Omega Guard Shaklee membantu pertumbuhan badan yang sihat selain meningkatkan IQ serta kecerdasan otak
- Meningkatkan sistem imunisasi badan terutamanya kanak-kanak yang sering demam, selesema, batuk asma dan ekzema.
4) Mereka yang ada masalah berat badan. Kenapa???
- Guard Shaklee membantu pembakaran lemak dalam badan dengan lebih cepat berbanding lecithin.
- Meningkatkan hormon leptin yang mana ia sangat membantu anda untuk mengawal selera makan.
5) Mereka yang sering mengalamai masalah kesihatan. Bagaimana pulak tu???
- Maksudnya mereka yang kerap batuk berkahak dan selesema yang berterusan.
- Sering mengalami sakit sendi dan masalah kolesterol yang tinggi
- Strok
- Hypertension

Untuk lebih lanjut boleh ke klik Omega Guard.

Nira Nazri (ID 1078451)



Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016