Wednesday, 27 August 2014

Petua agar sentiasa cantik

Assalamualaikum dan Salam Sayang 

Dah lunch ke belum?  Harini kakak buat laksa penang. Ohhh feveret kita la tu. Memang sedapp!eh kenapa makan yang kakak masak? Kau tak pandai masak ke? Bukannn, sebenarnya nira kerja dengan kakak, so lunch dia sediakan. Untung takk kerja ngan Kakak?save duit makan makyong.^……………^
 Makan laksa seharian pun takpe. Hikhik. Tapi makyong tak boleh makan banyak sangat, tak berapa elok.

Harini nira nak share petua untuk sentiasa cantik. . Haaaa, bila dengar cantik confirm semua tersengihhhh. Bagi yang dah bersuami tentulah nak kelihatan sentiasa cantik di hadapan suami kan?okayla, tentu korang dah tak sabar nak tahu petuanya kan?
Baiklah, sebelum melencong ke tempat lain, meh nira sharekan apa petuanya..

Petuanya, selepas solat isyak sediakan segelas air.
√baca surah alfatihah 1 kali.
√baca ayat kursi 1 kali.
√baca surah al -waqiah ayat 35-38 (7kali).

Kemudian hembuskan didalam air tadi dan minum..Amalkan setiap malam selepas isyak.



Selain supplemen kecantikan nira juga amalkan petua ni. heeehe..


Nira Nazri (ID 1078451)


Facebook : Nira Nazri
FB Page : Naura Healthy Care
No Tel : 0129827229
Email : Umizanaura@rocketmail.com
COD Area : Jelawat,Bachok,Kubang Kerian & Kota Bharu



Post a Comment