Sunday, 11 May 2014

Susur Galur Keluarga Shaklee ku

Haii..Selamat berhunjung minggu semua..tapi kat kelantan merupakan hari kerja..Heeee.. Alhamdulillah selesai untuk pengeposan,restock produk shaklee dan cod tadi. Sekarang masanya untuk update blog. (^________^). Oh ya,hari ni juga hari ibu dan di kesempatan ini nira nak ucapkan SELAMAT HARI IBU kepada semua yang bergelar ibu. Termasuk ucapan kepada diri sendiri.. sobbbb..sobbbb..Naufal kecik lagi nak wish pun..

Okay..okay..jangan nak sedih sangta okay! Entri kali ni nira nak perkenalkan susur galur keluarga shaklee. Chewahhh,ingat keluarga sendiri je ke ada susur galur? Dalam Shaklee pun ada okey.

Okay,jom nira perkenalkan sekarang.. Jengggg..jenggggg..jenggggg. Mereka ini SANGAT HEBAT di mata nira dan nira akan ikut jejak langkah mereka! Yes. chaiyokkkk..chaiyokkkk!!


Kak Norita atau lebih mesra dipanggil Kak N merupakan MASTER nira ya. Sebelah tu suaminya dan tengah-tengah tu tentu semua orang kenal kan ? Tipu la kalau tak kenal...(berangan : bila la aku pulak nak bergambar dengan CEO Shaklee?)


Yang cantik manis ni pula Moyang ku. Nira panggil kak Ila je. Sekarang dia dan suami sedang menjalankan umrah. Sangat terharu bila kak Ila cakap akan mendoakan kejayaan nira kat sana. Sangat tersentuh sebab kami tidak pernah berjumpa antara satu sama lain. Thankyou kak Ila sayang.



Mama Hot ni pula nenek ku.. Namanya Kak Azah.. Bagi nira orangnya sedikit tegas sebab selalu tanya pasal amalan rohani dan sentiasa mengingatkan diri ini ketika alpa. Thankyou kak Azah kerana menarik tangan ini ketika hampir jatuh.Hehehheee..(*_________*)

Haaaaa,yang ni pula mummy kuuuuu. Ohhhh mummy,ku sayang padamu......Kak Sue sentiasa ada untuk nira,nak2 time nira down. Selalu ada kata-kata motivasi daripadanya untuk membangkitkan semangatku yang jatuh. Chewahhhh. Kalau stress memang nira akan cari dia. Thankyou Mummy for everything. (Sobbbb..sobbbb..)

Ni pula aku laaaa..insyaALLAH aku akan ikut jejak langkah mentor-mentor yang berjaya. Sesorang itu akan menjadi LUAR BIASA jika usahanya juga LUAR BIASA.



Kami tidak pernah kenal dan tidak pernah berjumpa. Pertemuan kami semua diaturkan olehNYA. Alhamdulillah kerana dipertemukan dengan mereka yang hebat. Saya bangga menjadi sebahagian ahli keluarga shaklee yang hebat-hebat belaka.


Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016