Sunday, 19 January 2014

Set Slimming Shaklee : Murah dan Berkesan

Teruja tak tengok orang yang debab boleh jadi kurus? Ada rasa jeles tak ? Kalau rasa jeles,jom la consume Set Slimming Shaklee.. Harga murah dan berkesan ! Dari berat badan 75 kg turung menjadi langsing dan berat badan sekarang 60kg.. Fuhyooooo, 15 kg tu turunnnnn.. Sila jeles bila tengok gambar empunya diri.. =)


Jangan nak jeles sangat okay,korang pun boleh kalau nak dapatkan bentuk badan macam Nadiah ni.. Mai PM tanya harga,pasti berbaloi-baloi..

Jom tengok apa kata Nadiah :

Ye.memang saya gemuk.memang saya debab.Tapi sekarang tidak lagi.Alhamdulillah,rasa sangat berpuas hati dengan shaklee.Dengan shaklee semua nya terbukti berkesan..

Nadiah cuma mengamalkan secara konsisten Set Slimming Shaklee yang terdiri daripada Lecithin,Alfafa dan ESP. Harga yang saya tawarkan adalah harga ahli dan semua orang mampu untuk memilikinya. 

Jom,dapatkan berat badan ideal yang anda idamkan. =)

♛❋ Untuk keterangan lanjut tentang produk shaklee  ,boleh hubungi saya ♛❋


Call/Text/Whatsapp : 0199582426
BB Pin : 24EBB405
COD : Jelawat-Bachok-Kubang Kerian-Wakaf Che Yeh

Salam Sayang, Ummi Naufal =)

Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016