Friday, 10 January 2014

Mahu Kelihatan Muda 10 hingga 15 Tahun daripada Usia Sebenar ? Ketahui Rahsia Awet Muda

Bila kita berjumpa dengan mana-mana perempuan yang cantik,perkataan yang pertama akan keluar daripada mulut kita ialah cantik.. ya lah perempuan mana yang tak nak cantik kan? Tak kira remaja,muda,atau yang dah berumur semua nak cantik terutama mereka yang dah kahwin. Mesti nak cantik bila berada didepan suami. Tapi dalam kesibukan harian,membuatkan seseorang wanita itu tidak mempunyai masa yang mencukupi untuk mencantikkan diri mereka. Jika yang bekerja,mereka perlu keluar seawal pagi dan pulang lewat malam,bila dah sampai rumah,dah penat. Manakala bagi surirumah pula,aktiviti mereka seharian memang penuh,nak masak,jaga anak,kemas rumah,jemput anak dari sekolah dan beribu macam lagi perkara yang nak dibuat. So,mereka ini memang tiada masa untuk diri sendiri. Sedar-sedar muka dan berkedut,kulit muka kering,ada "eye bag" yang besar dang garis-garis muka dikedut maikn bertambah. Belum masuk 30 tahun dah nampak orang seperti 40 tahun.



Pasti tak mahukan kelihatan begitu didepan suami tersayang,kita kan taknak dia pandang perempuan lain. Nak dia tengok kita jer kan ? Anda semua pernah dengar perkataan kolagen ?

Kolagen adalah sejenis protein yang menyumbang kepada kulit yang sihat dan cantik. Tetapi semakin meningkat usia,kolagen dalam badan akan berkurangan. Makin kurang kolagen maka tak sihat dan tak cantiklah kulit muka kita. Antara kesan apabila kolagen sudah berkurangan :

  • Kulit dan mula malyut dan kendur
  • Kulit kering dan berkedut
  • Kulit kurang anjal
  • Payudara melayut dna tidak tegang
  • Kulit Kusam
  • Pigmentasi
  • Rambut halus dan gugur
  • Kuku rapuh dan mudah patah
Kenapa Mesti Shaklee Collagen Powder ?

** This product is not intended to diagnose,treat,cure or prevent any diseases **
  • Mengandungi 400mg propietary RSS (Red Snapper Scale).
  • Kolagen berkualtiti tinggi dna tulen.
  • Diekstrak daripada sisik ikan merah.
  • Dicampurkan dengan tujuh bahan utama seperti,ekstrak bijih benih Camellia Japonica,ekstark Pfaffia,Kolagen ikan,ekstrak kerang-kerangan,Lactobacillus Acidophilus,vitamin C dan Vitamin B yang memberikan pelbagai khasiat seperti berikut :
** Menyokong produksi kolagen untuk meningkatkan ketegangan,keanjalan dan kelembutan kulit.
** Mengecilkan liang-liang pori,kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan.
** Kulit lebih putih dan licin.
** Menggalakkan kuku yang kuat,rambut yang tebal dan bersinar.
** Membantu menegangkan dan menganjalkan payudara.



Haa, kalau nak nampak sentiasa muda remaja,jom ambil Collagen Powder Shaklee ni. Kesan memang tip top. Tak cuba tak tahu,bila dah cuba mesti jatuh cinta...


♛❋ Untuk keterangan lanjut tentang produk shaklee  ,boleh hubungi saya ♛❋

Call/Text/Whatsapp : 0199582426
BB Pin : 24EBB405
COD : Jelawat-Bachok-Kubang Kerian-Wakaf Che Yeh

Salam Sayang, Ummi Naufal =)







Post a Comment
Copyright to SIHAT ITU SATU KEBAHAGIAAN
Designed by UMIESUEstudio 2016